Obserwatorzy

sobota, 22 marca 2014

Spring is awesome

Ooo tak, wiosna jest naprawdę supcio, po tych kilku cieplejszych dniach aż chce się żyć :) Wczorajszy Dzień Wagarowicza spędziłam - a jakże - na wagarach, może nie do końca pełnoprawnych bo a) moja edukacja już się zakończyła i b) miałam wolny dzień według pracowniczego grafiku. Tak czy owak miałam możliwość cieszyć się pięknym dniem i postanowiłam uczcić go spacerem, niestety klasyczny toast piwkiem w plenerze był w moim wypadku nieosiągalny (tak bardzo tęsknię za Redd'sem... :( ). Poniżej parę zdjęć i debiut kilku części garderoby, których wcześniej nie miałam możliwości pokazać.
Mamo, przepraszam że nie mam skarpetek, jestem taka bezmyślna :*


trencz / trench  Camaieu
bluza / blouse  Parfois
spodnie / pants  Zara
szpilki / heels  New Look
torba / bag  e-torba

<3

44 komentarze:

  1. Świetny trencz, torebka, a właściwie to cały set jest super:).

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny look
    moje serce należy do tych pięknych butów :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow w Parfois mają ciuchy? Od dawna? Bo chyba coś mnie minęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si, Parfois od 3 sezonów wypuszcza specjalną, multiproduktową kolekcję tematyczną, w skład której wchodzą torebki wszelkich formatów, szale, biżuteria, zegarki, okulary, odzież i buty, a wszystko idealnie do siebie pasuje. W zeszłym sezonie była to kolekcja "Grunge", z której pochodzi moja bluza, a w tym sezonie mamy "Retro Sport", w której można znaleźć t-shirty wyglądające jak dla zawodników rugby :)

      Usuń
  4. Mnie się kurcze podobasz w tym niebieskim!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. najpiękniej! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. połączenie spodni i butów genialne! Do tego przepiękna bluzeczka i torebka! Płaszczyk idealnie dopełnił całość ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. elegancko ale na luzie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowne szpilki! / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna torebka i płaszczyk.. Obserwujęi zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw :) czasem widzę Cię po drodze do Kaskady i zawsze podziwiam Twój luz jeśli chodzi o dobór ciuchów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, ale akurat idąc do pracy zazwyczaj wyglądam jak totalny wypłoch :D I tak muszę przebrać się w uniform, więc na drogę zarzucam co mi tam akurat w rękę wpadnie i wychodzę. Albo trafiłaś na dzień, w którym miałam kaprys się wystroić, albo Twój próg tolerancji jest wyjątkowo wysoki :D Tak czy siak pięknie dziękuję za komplement :*

      Usuń
    2. Hahaha Wera jesteś gwiazdą Kaskady xD

      Usuń
  11. szpilki mają cudowny kolor! :) torebka też świetna! podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, co za piękne szpilki! Wiosna, wiosna, w końcu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajny zestaw, bardzo mi się podoba kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne masz spodnie i buciki! super dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super wyglądasz, szpilki są boskie!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest genialna<3 pięknie wyglądasz Pani wiosenko:):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Szpilki są po prostu nieziemskie!! ;-) Miło słyszeć, że kupując conversy w UK wydałam mniej, niż wydałabym w PL, uwielbiam takie okazje ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Spodnie świetne i te asymetryczne szpileczki... ahhh wspaniałe! Właśnie na coś podobnego choruję od niedawna :) Na piwko w plenerze narobiłaś mi ochoty.,, myślę, że niedługo będzie już można wyskoczyć na ławkę :) A tekstem " Mamo przepraszam, że nie mam skarpetek, jestem taka bezmyślna" hahaha rozbawiłaś mnie tym tekstem do łez :) Widać, że mega pozytywna osóbka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny klasyczny trencz i przepiękne szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tej bluzie *___*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale, a szpilki skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przytyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę "potłuściałam" przez zimę, przyznaję :> ale mam plan co z tym fantem zrobić i wkrótce od planów przejdę do czynów - do wakacji będzie git :)

      Usuń
  23. Świetne buty, zestaw podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne zestawienie kolorystyczne :)

    Pozdrawiam A.,
    http://hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna torebka *.*
    Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwujemy ?
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale wyglądasz! Wiosna też napawa mnie optymizmem i faktycznie aż chciałoby się posiedzieć w plenerze ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, idealny na wiosenne spacery :) ps. buty cudne! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzieki za komentarz, bardzo mi miło! Finansowych planów co do naklejek nie mam ale moze pomyslę o nich jako o dodatku do giveawaya :)

    Prześliczny płaszczyk i torebka-od dłuzszego czasu rozglądam się za kupieniem tych rzeczy w takiej kolorystyce :) x

    nthlee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog! Stylizacje zdecydowanie w moim guście! Super:)

    OdpowiedzUsuń

add some more! <3